miércoles, 18 de marzo de 2009

"Els anys no perdonen!!"

Aquest matí quan em disposava a llegir el diari “Público”, m’he quedat del tot perplexa quan he vist en primera plana el següent titular, esmentat pel nostre honorable Papa Benedicto XVI:

"La distribució de preservatius augmenta el problema de la Sida".

Després de tornar-ho a llegir per comprovar que no m’hagués confós, he arribat a una única conclusió que pugui ser acceptable per tothom que ho hagi vist i és que aquest home sens dubte repapieja!!!!

No és possible que un Papa esbombi semblant bestiesa perquè no té cap mena d’argument coherent i molt menys cap prova demostrable per explicar en què es basen les seves afirmacions tant contundents i radicals.

Sempre he respectat el pensament i les idees de cadascú tot i que moltes vegades no hi hagi estat d’acord perquè en aquest món és indispensable saber respectar als que ens envolten però dintre d’una certa lògica. En aquest cas, penso que ja estan sobrepassant els límits acceptables amb les seves creences i això d’anar esbombant aquesta classe d’afirmacions ho trobo del tot intolerable perquè realment com vaig comentar en un dels meus escrits anteriors, és imprescindible l’ús dels profilàctics en les relacions sexuals perquè evidentment està demostrat científicament que eviten el contagi del VIH, d’entre d’altres malalties de menor gravetat.

Benedicto XVI et recomano que abans de parlar... "pensis" perquè em sembla que encara no has après el significat d’aquesta paraula.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Jo també mho he llegit dues vegades... i si, com dius tu. Repapieja!!!!


***