miércoles, 7 de octubre de 2009

"Happy Birthday"


PER MOLTS ANYS, guapíssim!!!

Tanques els ulls i quan els obres de nou et trobes altre vegada davant d’un gran pastís d’aniversari amb l’única diferència que el número d’espelmes ha canviat. És aleshores quan en un sol instant, fas un recull de tot el viscut i et fas conscient del pas del temps.

No sóc de dedicar entrades a persones, però la diferència en aquest cas està, òbviament, en que tu no ets una “persona” qualsevol d’entre la multitud que camina pel món. Ets algú que va entrar de manera juguesca i semblava que seria una cosa superficial (com tantes altres) però ves tu per on has arribat a formar part de la meva vida essent la persona que ho sap TOT de mi!!

Qui ho hagués dit fa uns quants anys que passaries a ser el meu pilar fonamental en el qual em recolzo sempre que ho necessito, aquelles orelles que m’escolten quan estic col·lapsada, aquells braços que m’envolten quan em cal reconfort, aquells ulls que em transmeten seguretat, aquelles paraules sinceres i objectives que fan que moltes vegades recuperi el seny i emprengui de nou el meu camí i com no, aquells acudits dolents i frases úniques de la teva persona ("se amable y...") que m’animen i em fan riure!!

Et volia escriure aquestes paraules per donar-te les gràcies per no haver-me fallat mai, per demostrar-me sempre que puc confiar en tu i sobretot per demostrar-me que és possible topar-se amb persones que valen la pena perquè sens dubte
TU ETS UNA D’ELLES!!!

Amb tot això et vull desitjar un Feliç Aniversari i espero que la nostra amistat no es trenqui ni es degradi mai.

Molts petons.

1 comentario:

ExarKun10 dijo...

Holaaa Gemmetaaaaa!!

Ostres... m´ha encantat això que has escrit. M´alegro de que pensis això de mí... però ja saps que sempre estaré allà quan em necessitis, pel que sigui. Saps q mai es trencarà la nostra amistat (això espero) i que sempre t´estimaré. Ets lo millor que m´ha passat en molts anys i no ho canvio per res en el món.

Un petó Princesaaaa