miércoles, 31 de diciembre de 2008

"Feliç any 2009"


Dintre d'unes hores direm adéu al 2008, un any que ha passat ràpid però al mateix temps lentament ja que hi han hagut moments que hem volgut que passessin el més fugaçment possible però d'altres que haguéssim preferit allargar-los eternament.

Com sempre, arribats a l'últim dia de l'any, fem una mirada enrere als 364 dies per fer una valoració de tots aquells moments viscuts i extreure'n per sobre de tot els positius que són sens dubte els que ens fan mirar endavant amb un somriure.

No diré que el 2008 m'hagi portat grans alegries, il•lusions, etc., de fet ha sigut un any bastant desastrós però com diria un amic meu: "és igual l'any que sigui, el que importa realment és cada segon que tu visquis i com el visquis", per tant, seré més positiva que mai i emprendré aquest 2009 amb força per lluitar contra tots els obstacles que em depari, amb entusiasme per aconseguir tots els meus objectius, amb ganes de continuar perseguint els meus somnis, amb un gran somriure, amb esperança i amb l'alegria de saber que tinc al meu costat tot de persones que em recolzen.

Deixem endarrera un any per començar-ne un de nou on desitjo a tots aquells a qui estimo el millor en tots els aspectes: alegria, esperança, salut, amor, amistat, felicitat, harmonia, sort, il•lusions, .... i que estigui ple de màgia.

Així que FELIÇ 2009!!! ;)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Siii, feliç 2009!

***