jueves, 31 de julio de 2014

"IceBarcelona"

Què dir de l'IceBarcelona????? Feia temps que m'hi volia deixar caure perquè després d'escoltar opinions de tota mena, sempre et queda el dubte de quina de totes elles serà la més encertada. Per esbrinar-ho, no em quedava cap més opció que presenciar-m'hi i d'aquesta manera treure'n l'entrellat.

L'entrada es situa tot just en el passeig marítim de la Barceloneta, on la música i el bon ambient ja es respira baixant les escales del carrer Marina.

Tot de gent ballant amb copes a les mans, instruments de percussió, un Dj amenitzant... i una porta amb un termòmetre digital indicant l'esgarrifosa xifra de -12º!!!!! Abric molsut i guants tèrmics col·locats em donen el vist i blau perquè m'introdueixi en el que és el bar de gel de la ciutat comtal!!!!

Un cop dins, me n'adono que estic literalment en un congelador industrial transformat anomenat IceBarcelona. És un local 4x4, on hi ha unes 4 estructures de gel, una barra i para de comptar. Els gots són de gel i certament fa por beure-hi perquè no acabes de tenir-les totes amb tu quan et venen certs pensaments pel cap com..... se'm quedarà el llavi enganxat?? Afortunadament això no passa!!!! ^^
 
 
Al cap d'estar-hi no sé quants minuts.... el meu termòmetre personal, el nas, es va començar a posar en plan rudolph senyalant que el fred ja estava calant dins meu. Possiblement no anava amb la vestimenta més apropiada per estar dins d'un local amb temperatures sota zero.... però tot i així, allà estava amb els meus shorts i les meves flip flop, aguantant estoicament el fred, amb lo fredolica que sóc jo.

Viscuda l'experiència us diré que gràcies a què hi he anat puc dir obertament que et quedes un xic defraudat (des del meu punt de vista) però que mai està de més anar-hi per veure-ho!!!!

No hay comentarios: