jueves, 13 de noviembre de 2008

"Saw V"


Ufff..... estic a l'expectativa de l'estrena de demà divendres ja que després de tot un any d'espera.. per fi tindré el plaer i el privilegi de veure una de les meves sagues preferides!! Sabeu de quina saga us parlo, no??? Xiiiii..... evidentment és SAW V!!! Quina altre podia ser sinó, eh? jajaaja

Pel que fa a l'article publicat avui en el diari "Metro Directo" per un tal "M. Cebolla", dir que no crec que hagi captat ni molt menys el missatge que es transmet en totes i cadascuna de les parts de SAW ja que l'objectiu de totes aquestes, no és la de matar per gust a les persones sinó que es tracte de que totes aquelles persones que per algun motiu han deixat de valorar la seva vida com a tal, es trobin en una situació extrema que els faci veure realment la importància d'aquesta.


És una d'aquelles pelis que tot i tenir un patró similar pel que fa a les seqüències d'imatges i la trama argumental, mai t'esperes el final perquè aquest sempre et sorprèn de mala manera!


L'autor d'aquesta obra mestra té un cap i una ment súper recargolades perquè fa que pel·lícula rere pel·lícula l'espectador es quedi pasmat, petrificat, anonadat, impressionat, fascinat, etc. a la butaca del cine!!
Ja estic desitjant que arribi demà per poder gaudir un cop més amb les meves crispetes en mà... d'en Puzzle i les seves macabres trampes mortals.

Esteu preparats pq comenci el joc???? Jo sí!!!! :D

1 comentario:

Anónimo dijo...

Iep! Bon dia.. senyoreta Gemma..
Em sembla bé lo que comentes..però..
penso que no és del tot cert lo que dius..quan fas referència a "es tracte de que totes aquelles persones que per algun motiu han deixat de valorar la seva vida com a tal" ja que..de vegades..no és que no aprecin la vida..sino que simplement han fet coses dolentes.. :P
Vinga doncs..fins una altre mà k!